EQ op youtube en prachtige cadeaus

Electric Quilt is van start gegaan op youtube. Er staan voorlopig nog maar twee tutiorals op maar de bedoeling is dat er heel wat meer zullen zijn. Natuurlijk is het ook promotie voor hun producten. Misschien interessant voor degenen die de software hebben en er niet zo heel veel mee doen. Kijk alvast eventjes naar dit hier: http://www.youtube.com/ElectricQuilt
De solden in Belgiƫ, de koopjes in Nederland, the sales .... zoveel verschillende talen om je slag te slaan. Zo heb ik deze fat quarters aan mezelf cadeau gedaan. 50% korting!! Rechtstreeks van Canada. Misschien voor een volgend antiek project...

En dit mooie stofje vond ik in Patchwork Studio in Harelbeke.

En de ideetjes borrelen al in mijn kopje. Spiegeltje erbij en kijk:

Ik kan toveren!

Electric Quilt has started on youtube. There are only two tutiorals on it for the moment, but a lot more will follow. Of course it's a very good promotion for their products. This could be interesting for those who have the software but don't use it.
Just take a look at it here: http://www.youtube.com/ElectricQuilt
'De solden' in Belgium, 'koopjes' in Nederland, sales are everywhere. So I thought I could give myself a present. These fat quarter were 50% off!I bought them in Canada (on the internet of course) Maybe for my next antique quilt.
And I couldn't resist this magnificent fabric. I bought it at Patchwork Studio in Harelbeke. There are already too many ideas in my head. Let's take a mirror and see.
If this isn't magic!!

Reacties

Gerry zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
lheurebleue zei…
wat een beloftevol stapeltje ...
Francien zei…
Nou ja...Guute...wat een prachtstofjes...en dat met de spiegeltjes zal wel weer een prachtig middenstuk worden...de stof is zo mooi!!Bedankt voor de YT link...ga hem opslaan in favorieten ..
groetjes Francien.
inge zei…
hei
die stof is ideaal voor het gebruik in een atarashii, wanneer begin je?
Jeetje Guute wat een prachtstofjes, en dan vanuit Canada ? ik snap er niets van, maar dat geeft niet, je stofjes zijn er niet minder om !

groetjes, Jeannet
Jossie zei…
Guute, ik zit hier te kwijlen. Zou zo een paar van je stofjes willen hebben voor de antieke quilt.
katrien zei…
Wat een prachtige stofjes.
Hier ook : kwijl, kwijl, kwijl!
(dat stofje van Harelbeke zat in die verdomde mistery ....)
Goe weekend!
lut zei…
Prachtige stofjes!!
Mooie stofjes en met dat spiegeltje kan je hele leuke dingen doen, ik heb het gebruikt voor mijn medaillon sampler.

Groetjes
Ines
Heb je het adres voor mij van die canadse winkel?

Groetjes
Ines
Anoniem zei…
Wat een mooie stofjes, Ik wil ook wel het adres weten van die anadese winkel?
Judith zei…
Oh wat een mooi stofjes. Schitterend, zelfs mijn handen jeuken op afstand.
Gerry zei…
Guute, je bent inderdaad een tovenaar. En wat een prachtige stofjes heb je. Ja, af en toe moet je jezelf verwennen. En dank je wel voor de EQ link.
Ger

Dat was zo ongeveer het bericht dat ik hier had geplaatst en om de een of andere onduistere reden heb verwijderd. Of het was een foutje van de computer ;-))

Populaire posts