De oplossing gevonden!

Vannacht had ik een berichtje gepost dat ik de inschrijvingen voor de Antieke Quilt Club zou afsluiten. Ik vond de groep te groot worden voor mijn blog. Een nieuwe blog was ook geen optie meer. Dus na een nachtje woelen en piekeren heb ik de wijze raad van Yvonne opgevolgd en heb ik een yahoo groep opgericht voor iedereen die mee wil doen. Ik heb bijgevolg mezelf benoemd tot kersverse moderator van die groep. Iedereen kan daar berichten, mailen, problemen bespreken, foto's plaatsen.... Dit is ook leuk voor degenen die geen blog hebben. Ik hoop dat we er veel plezier zullen hebben. Dus iedereen mag inschrijven! Willen degenen die op de lijsten staan, zich nog eens aanmelden op de nieuwe groep? Ik hoop dat dit een goede en aanvaardbare oplossing is voor iedereen.
Tonight I posted a message on my blog because I would close the subscriptions for the Antique Quilt Club. I thought the group was getting far too big. A new blog was no option. So after a night bad sleep and thinking a lot I followed the wise advice of Yvonne: I've made a yahoo group for all the persons who want to join the club. So I have a new title now: I'm the moderator of the group. Everyone can join, then you can post messages, put photo's, discuss problems and you can get to know each other. So all persons who are already on the lists: please join the yahoo group and you're in! I hope this is a good solution for everyone





Reacties

wilma nooij zei…
hallo guute, ik heb me al opgegeven bij je yahoo groep, ik heet daar alleen sjaak63, omdat mijn naam in alle variaties al bezet was. groetjes wilma nooij
katrien zei…
Ga me zo meteen aanmelden.
Hello Guute!
What a great idea :o)
So fun so many is joining and like your antique quilt:o)
I'll follow the yahoo group:o)
See ya!
Laila
Hilde zei…
Super idee van Yvonne.
Ik kijk er naar uit om te beginnen. Eerst nog op stoffenjacht.
Jossie zei…
Ik heb me aangemeld, heb wel wat moeite om wegwijs te worden in Yahoo.
Nu duimen maar dat wij geen al te lastige Yahoo-klanten worden voor jou! ;-)))
Anoniem zei…
ik geraak daar echt nie wij uit bij diene yahoo ! het lukt mij dus echt niet ! ik zal moeten een hulplijn inroepen, iets in de trant van : over naar familie !
groetjes, marina
Gerda Hartman zei…
Ik heb me aangemeld. Mijn bloglink in je linkerkolom doet het niet.
Guute, ik wil graag meedoen, maar met yahoo groepen heb ik helemaal niets !! ik hoop dat ik me ook nog zo kan aanmelden......want ik doe heel erg graag mee.

groetjes, Jeannet
Guute, ik heb het geprobeerd, maar ik heb echt een haatverhouding tot yahoo, dus dat zal me niet gaan lukken, hoop van je te horen of ik dan wel mee kan doen.ik hoef die berichten en foto,s van anderen en mezlef niet te zien en te plaatsen, dat laat ik wel op mijn blog zien.

groetjes, Jeannet
Anoniem zei…
Hallo Guute, ik heb mij net aangemeld, maar ik sta daar ingeschreven als gdk_3655.
Dit kon ik niet veranderen,maar het zal allemaal wel goed komen.
groetjes, Gerrie
inge zei…
ik heb me net ingeschreven, leuk!
wilma zei…
Dat is een goede oplossing. Je bedenkt ook gewoon te leuke dingen...
;o)
Inge Slaats zei…
Ik heb me zojuist ook aangemeld!

Groetjes,
Inge uit Eindhoven
Mascha zei…
Ik heb me aangemeld en ik kijk er naar uit om te beginnen.
Groetjes Mascha
Anoniem zei…
hallo

omdat je het nu via een yahoogroep gaat doen heb ik me ook aangemeld mag dat nog of liever niet meer?

zou graag mee doen.
christine vd ancker
Jantine zei…
Ik vind het hele idee echt super en een aparte groep ook niet verkeerd, maar ga nu nog niet meedoen. Misschien haak ik later als nog aan. Dus laat je af en toe ook wat op je gewone blog zien om de meelezers ook gelukkig te maken?
Cisca zei…
Ik heb me net ook aangemeld (en heb mijn blog in het bericht genoemd. Ik had al een yahoo id.
goed idee om het zo te organiseren.

Populaire posts