Een slakkengangetje

Een slakkengangetje: dat beloof ik jullie voor de antieke quilt. Het is niet de bedoeling er een wedstrijd van te maken. Iedereen zijn eigen tempo. Als je wilt, kan je het logo van de antieke quilt op je blog plaatsen. De namen van de deelneemsters worden er nog bij geplaatst.
En deze week liep ik nogal gefrustreerd rond: ik raakte niet op mijn eigen blog. Blogger had (of heeft nog altijd) kuren. Vandaag lukte het weer. Dus profiteer ik ervan om vlug dit logje te schrijven. Hoezo vlug? Traag natuurlijk.
Eigenlijk heb ik beschamend weinig gequilt deze week. Het goede weer en een vakantiedag speelden daar natuurlijk in mee. In de tuin heb ik wel gewerkt.
En Borre, in zijn werktenue, 'hielp' een aardig pootje mee.
Daarna moest er gerust worden: Cosmo en Borre als dikke vriendjes bij elkaar.

En volgende week vrijdag vertrekken DH en ik naar Valencia in Spanje. Onze DD, Liselot woont er momenteel met DF Daniel in een klein appartementje niet ver van het strand.
Ze werkt er in een hotel als stagiaire internationaal management voor drie maanden. En hopelijk reageren er Spaanse lezers: zijn er quiltwinkels in Valencia?
Ondertussen laten we DS met zijn vriendin thuis samen met de drie honden. We hebben immers een babysit nodig. Zij voor de honden of de honden voor 't verliefd koppeltje? 't Is maar hoe je 't bekijkt.....

The antique quilt: we'll work real slow. Nothing is a must, do your own thing! I made this logo in the right sidebar: feel free to put in on your blog. The names of the participants will be placed on the sidebar as well.
And this week I wasn't able to get on my own blog. Blogger is not functioning as it should be. But now I'm on and ready to write a new log.
In fact I didn't quilt anything last week. The good weather and a holiday were the reason. I worked in the garden together with DH and Borre had to help us. Here you see him in his working outfit. Afterwards he had to take a rest with his dear friend, Cosmo.
And next week on Friday we're leaving for Valencia. Our daughter lives there together with her friend, Daniel. She has rented an appartment for three months as she's working in a hotel as international management assistant for her studies.
Now my question: who knows a good quiltstore in Valencia (maybe more) Just let me know.
In the mean time DS and his girlfriend will be babysitting for the dogs. Or will it be the other way around?


Reacties

Katrien zei…
Hei Guut,ik kon gisteren ook niet op je blog komen.En aan eigen tempo voor de antieke quilt zie ik dan wel zitten.Ik heb wel geen EQ,is dat een probleem?
Alvast een fijne vakantie.
Anoniem zei…
fijne vakantie in spanje ! wil je daar eens uitkijken voor een tijdschrift voor mij : labores del hogar, maandelijks te verkrijgen ! misschien vind je het nummer van mei nog, en ook al dat van juni ! er staat altijd iets van patchwork op de voorpagina ! kost iets van een 3 à 4 euro ! is hier nooit te verkrijgen, ik smeek altijd bij iemand die naar spanje trekt ! er staat altijd heel mooi handwerk in ook !
de antieke quilt, pfff, ik weet het nog niet ! misschien wel aan een heel traag tempo ! je hoort er nog wel van !

groetjes, marina
marleen zei…
een leuke vakantie in spanje.
en ik doe mee op mijn tempo. maar heb geen blog.
Jossie zei…
Blogger heeft inderdaad al de hele week kuurtjes. Hoewel het vandaag beter gaat. Nog geen foutmelding gehad.
Een laag tempo zie ik wel zitten voor die mooie quilt. Nu nog toestemming van Sommeke ;-)
lheurebleue zei…
ik heb geen problemen gehad met blogger ...
alvast prettige vakantie gewenst!
gerda zei…
nou ik kon je ok niet bereiken...en reageren al even min...maar nu gaat ie goed!! toch nog lekker druk geweest met vanalles...en lekker even naar Spanje...toppie...ik weet niet waar ..maar...er is vast wel een quilterig iets te vinden!!!!
alvast heel veel plezier!!!
inge zei…
je hebt me overtuigd! ik doe mee!
veel plezier in Spanje!
willy zei…
Alvast een fijne vakantie gewenst.
Anoniem zei…
leuk, je hebt toch voor quilt nummer twee gekozen. Ik ben heel benieuwd, zeker nu en meer aan deze quilt gaan beginnen

fijne vakantie!

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl
Francien zei…
Nou ik kan niet meer zoveel patchworken als ik zou willen...maar daarvoor kijk ik wel graag op blogs en vooral deze van jou Guute......wat een prachtcreaties staan erop en wat een leuke foto,s zijn dit...natuurlijk is de tweede mijn favoriet...ik heb ook een Bulldog...
Fijne vakantie, lekker genieten... en een fijn weekend nu
groetjes Francien.
http://www.patchworkespana.es/
= Spaanse PW-gilde, zij kunnen je zeker aan adresjes helpen (hoop ik)
Fijne vakantie!
Hennie Schutter zei…
Ik had me ook aangemeld maar heb ook geen EQ

Groetjes hennie
wilma zei…
Een fijne vakantie!! Wat een schattige foto's van de honden..
Veel plezier in Spanje, ik hoop dat je nog quiltwinkels zult vinden!
Allereerst: wat een DOTTEN van honden! Ten tweede: ik wilde je vertellen dat ik inmiddels de vorige quiltmania te pakken had gekregen en daar de antieke quilt in zag staan (voordien had ik alleen de mandjes en sterren quilt in de quiltmania gezien en deze alleen op jouw blog)en toen moest ik je dus even melden, dat ik bij die aanblik accuut mijn mening veranderde over mijn voorkeur. Maar ik zag nu, dat je zelf de knoop al had doorgehakt en voor deze quilt had gekozen. Ik ben het helemaal met je eens. Ten derde: wat zou ik graag meedoen, maar ik moet even wat rustig aan doen, hoe jammer ook! Ten vierde: heel veel plezier in Spanje en we zullen je hier missen.
patje zei…
hallo ik wil ook meedoen
veel plezier op reis
patricia.soubry@pandora.be
ik heb geen blog
beginnen juli is ok ik vertrek half juli
mss kan ik wat knippen om mee te doen
patje
elly-lellebee zei…
hoi guute,
ik heb zelf geen blog en ook geen EQ
zou ik dan mssh toch wel mogen meedoen
vind het een hele mooie quilt
had hiervan gehoord via christinne
zit niet zo vaak op blogs
je hebt wel een hele mooie verzorgde blog
met hele mooie spullen erop
grtjs elly-lellebee
Anoniem zei…
Gaaf gemaakt! Ik hoop zelf ook zo een site te maken.
Wat heb je hiervoor gebruikt?
Ik heb quilthoekje.blogspot.com gevonden via startpagina

Groetjes,
Debby uit Haarlem
Anoniem zei…
Hello! I realize this is sort of off-topic but I needed to ask.
Does running a well-established blog like yours take a massive amount work?
I am brand new to running a blog but I do write in my diary everyday.
I'd like to start a blog so I can easily share my own experience and views online. Please let me know if you have any suggestions or tips for new aspiring blog owners. Thankyou!

Look into my web site: ridgid
Anoniem zei…
This design is wicked! You definitely know how to keep a reader entertained.

Between your wit and your videos, I was almost moved to
start my own blog (well, almost...HaHa!) Wonderful job. I really enjoyed what you had
to say, and more than that, how you presented it. Too cool!


My blog; sonetos

Populaire posts