Niet voor gevoelige mensen...

Een romantisch weekendje aan zee met zijn twee met als enige gezelschap: naald en draad en een goed boek. Gezellig zitten quilten terwijl mijn ventje een heel dik boek aan het verorberen is, dat is toch ook niet te versmaden. Helaas, Cosmo, onze beagle, stak er een tandje voor. 't Arm beestje kon vrijdag niet meer op zijn pootje staan en hij zat stilletjes in een hoekje te janken. Dus dacht Guute eigenwijs: ik zal dat pootje wel eens onderzoeken. En dit is het resultaat, een week na de feiten.

Ik bespaar jullie de foto van de dag erna:een hele dikke worstenvinger. Leve de antibiotica!
Bloggen brengt mij altijd in de verleiding. Na verleid te zijn om mee te breien aan de Groninger meebreideken.(Jullie krijgen mijn blokjes nog te zien) ben ik nu ook overstag gegaan voor het borduren. Ik vrees enkel dat ik het mezelf nogal moeilijk gemaakt heb maar ooooh...het is zo vreselijk mooi.
De foto is niet zo goed maar er zijn genoeg borduursters die dit wel zullen herkennen.
En wat doe je als je niet kunt naaien en bloggen? Juist,lezen...mooie quilttijdschriften: Country Threads en Quiltmania en een website bouwen: nee niet voor mij maar voor mijn ventje. En content dat ie is!
De moraal van dit verhaal: Guute, hou je bij je leest.

Reacties

Jossie zei…
Nu die vinger ziet er niet mooi uit. Ik hoop dat hij snel geneest, want je kunt hem niet missen. Is zo moeilijk al die leuke boekjes te lezen en ideeën op te doen en dan niets kunnen doen. Sterkte!
Anoniem zei…
zooo, Cosmo had echt goed pijn alstie zo reageert !! echt pijnlijk zeg !!! en natuurlijk heel vervelend, en hoe is het met Cosmo??
Anoniem zei…
Wat vervelend voor jou en natuurlijk ook voor Cosmo. Heel veel beterschap!
Anoniem zei…
Auwwww!!!! Die vinger ziet er lelijk uit. Gaat het weer goed met jullie beagle en jouw vinger? Heerlijk die tijdschriften. Wat een mooi borduurwerk. Heb je er alles al voor in huis?
Anoniem zei…
Mary,Cosmo had een teennagel die overgekraakt was. De dierenarts heeft hem eruit getrokken. 't Schijnt heel pijnlijk te zijn.
Lynda,de beagle is al ok. Ikke nog niet helemaal maar kan nu wel weer met twee handen typen en naaien lukt stilletjesaan ook weer.
Anoniem zei…
gelukkig dat er boven stond, 'niet voor gevoelige mensen'. arme Guute!
Carmen zei…
Uh la la, het ziet er niet zo goed uit. Je hebt wel een mooi kruissteek op je vinger gekregen. Heel veel beterschap!!!
Yuuuuk! 'k Heb met dichtgeknepen ogen gekeken. Ooooeetsj, m'n vinger doet nu héél solidair mee pijn. En m'n teennagels? Ja, die voel ik ook. Arme Guute, arme Cosmo, 'k heb diep medelijden met jullie allebei. Héél snelle genezing hoor!
Anoniem zei…
Dit is dikke pech,hopelijk is de vinger snel genezen.
Annelies zei…
Oei, ik schrik van de foto. Veel sterkte !!
Anoniem zei…
Hopelijk gaat het niet te lang duren voor je weer iets kunt doen.
lijkt me erg lastig zo met die vinger.
Maar goed je kunt in ieder geval weer veel ideeën opdoen, sterkte!
Anoniem zei…
Ik geloof dat ik het bij Juul las, dat je vinger geborduurd was. Dan kijk ik liever naar dat andere borduurwerk. Beterschap, ook voor Cosmo.
Anoniem zei…
Lijkt me erg pijnlijk. en een ramp, want je kunt niet patchen, breien, borduren. Hé jakkes arme jij.
Anoniem zei…
Oh Cosmo en Guute.... Wat had dat beestje een pijn dan zeg!! Jij niet minder ernaa denk ik...

Oh heerlijke boeken. Na lang wikken en wegen heb ik gekozen voor een abo op quilters newletter magazine. Alleen zo vervelend dat het ongeveer 10 weken gaat duren voordat ik hem krijg..
:o(
Van harte beterschap gewenst Guute. Ik hoop dat je gauw je vinger weer kan gebruiken. Met al die pas gestarte projecten van je heb je die vinger wel nodig!
Ik heb je een award gegeven. Speel je mee?
Rina zei…
O, dat ziet er erg pijnlijk uit. Gelukkig gaat het met Cosmo weer beter. Nooit leuk om je huisdier met pijn te zien. Nu kun je weer wat bijlezen en als je vinger dan weer beter is, dan heb je weer voldoende ideeen. Ieder nadeel heeft zijn voordeel ;-)
Anneke zei…
lezen is natuurlijk ook lekker, maar noodgedwongen is het vaak anders.
gelukkig dat je vinger weer betert!

de quiltmania heb ik nog steeds niet te pakken kunnen krijgen...
Anoniem zei…
he getsie.....hoe gaat het nu????hopelijk kun je alweer een beetje frunniken....
en Cosmo?????
Je hebt nu natuurlijk weer veel ideeën opgedaan hë...met die leuke boeken..
Het borduurpatroon ziet er ook mooi uit..
hallo , ik kwam op je blog terecht via inge , proficiat heel mooie blog heb je!!!
ik ben ann en woon in west vlaanderen.
hopelijk komt het snel goed met je vinger !!
sterkte!
groetjes ann

www.bloggen.be/annc/
Anoniem zei…
ik ben een week te laat met meegriezelen met de vinger, maar dat heeft het voordeel dat het leed misschien inmiddels achter de rug is? Ik hoop dat je snel weer kunt borduren en quilten. Mooi borduurpatroon heb je uitgezocht!

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl
Anoniem zei…
Hey I knoω this is off topic but ӏ was wondering if you knеw
of any wiԁgets ӏ coulԁ adԁ tο my
blog that automаticаlly tωeet my newеst twіtter updates.
I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

Here is my blog post :: http://dig.gr/story.php?title=how-to-create-A-website-how-to-create-a-websute
Anoniem zei…
Right aωаy Ι am reaԁу tο do
my breaκfaѕt, after having mу bгeakfaѕt
cοmіng yеt agаin to read mοrе news.


Also viѕit my homepagе: crear pagina web
Anoniem zei…
І enjoy, leаԁ to I found exactly whаt I useԁ to be having а look for.
You've ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a nice day. Bye

Feel free to visit my page :: Creare un sito Personale
Anoniem zei…
Hello, I enjoу readіng all of уour article.
I wanted to wгite a lіttle commеnt to support you.


Feеl fгee to visit my blog; COMO MONTAR UM SITE
Anoniem zei…
May I sіmply just say what а relіef
to find ѕomebоdy thаt аctually undеrstanԁs whаt
theу are talkіng about oveг the inteгnеt.
You certаinlу knoω how tо brіng a ρroblem to
lіght аnd makе it importаnt.
Α lot moгe pеople shоuld гeаd this and undеrstаnԁ thiѕ side of the story.

I can't believe you'гe not moге populаr given
that уou ԁеfinitely possess the
gift.

Also visіt my ρage :: CREARE UN SITO Creare Sito Creare un sito
Anoniem zei…
Hello! Тhis is my fiгst visit tο уour blоg!
We are a group of voluntеers and starting a nеw initiative
іn a communitу in the same niche. Youг
blog provided us useful іnformation to work on.
You have done a еxtraordinary job!

My blog - http://www.octamoon.info/story.php?title=creer-site-5
Anoniem zei…
Tear stated that BB doesn't see that as a problem.
But becoming on my annual leave on a hot, sluggish December afternoon, I just thought, why
not have a look. Uninstall whatsapp from your
Android phone.

Also visit my webpage; how to install whatsapp on pc windows 7,
www.loveofstylebyerika.com,

Populaire posts