Ra ra ra .....

Nee, het wordt geen quilt, geen speldenkussen, geen naaietui, geen blokkenboek, geen..... Wat het dan wel wordt???? 't Is niet groot, het wordt vierkant en het heeft te maken met breien...
Misschien is dit al een stapje in de goede richting??? Weten jullie het al? Het is niet moeilijk, het is gemakkelijk.
Wordt vervolgd...
Velen onder jullie weten dat ik iets met brillen heb. Ik laat ze rondslingeren, moet dagen zoeken om er eentje terug te vinden vandaar dat ik een redelijke collectie heb. Dit zijn er enkele van.
Met één heb ik zeker niet genoeg. Gisteren was ik aan het breien, keek naar het telpatroon en bedacht dat ik maar beter mijn bril kon opzetten. Ik diep er eentje uit mijn brillenlade (jawel, ik heb bijna een hele lade) Ik zet 'm op mijn neus maar ik zie niet zo goed. Stonden er nu geen twee brillen op mijn neus??? Van bijziendheid gesproken!

Reacties

Ik denk dat je een breitas gaat maken maar het zou net zo goed een garenhouder kunnen zijn. Ik ben benieuwd. Ik dacht trouwens dat ik de enige was met brillen. Ik heb er verschillende omdat mijn leesbril toch niet altijd genoeg vergroot. Veel plezier met je mooie project.
Groetjes Anita
Berna zei…
Ik kan er nog niks van breien om maar in de termen te blijven. Het lijkt wel een kraagje.
Handig zoveel brillen. Zo heb je er ook bij elke out-fit 1.
Laat ons maar niet te nieuwsgierig worden.
Annelies zei…
Ik zou echt nog niet weten wat het wordt.
Zelf hou ik het trouwens bij één multifocale bril.
katrien zei…
Geen idee wat je aan het breien bent,maar je zit in een tassen fase,dus misschien nog eentje.
Ik vind je verzameling brillen wel heel erg leuk......breien is aan mij niet ze besteed, ik laat zo hier en daar wel eens ene steekje vallen....

groetjes, Jeannet
carine zei…
Ik heb er geen flauw idee van wat het zou kunnen zijn! dus ben echt benieuwd , nieuwsgierigheid is ook eentje van mijn gebreken, toch vrouwelijk hé hihi....Toch wat het ook moge zijn, het zal mooie zijn en bruikbaar. Dikke knuffel Carine
Hilde zei…
Maar Gudrun toch, met twee brillen op zou je tegen de muur lopen!
Zou je nog een sacoche maken???
Guusje, zei…
Ik kan er nog niets van maken, ben benieuwd wat het gaat worden en de brillen geweldig, dat heb ik altijd met scharen en centimeters.
Francien zei…
Het wordt zeker prachtig wat je daar aan het maken bent Guute...de rozenstofjes zijn al zo mooi.zo als ze daar liggen lijkt het zelf wel een kleine bloem...ben benieuwd wat je er mee gaat maken...ook ik heb een multifocale bril...wakker worden...douchen bril op en savonds na het douchen pas op mijn nachtkasje weer...voor die tijd ook overal brillen en meestal toch geen kunnen vinden....succes met het breien...groetjes Francien.
inge zei…
een speciale sjakosse?
martine zei…
Geen idee wat het wordt maar de kleurtjes zijn heel lief.
Een vierkante tas om je breiwerk in te vervoeren? Een vierkante "mand" om je breiwerk thuis te bewaren?
LOL met de 2 brillen op je neus!
Roos zei…
Ik gok op een breitas. ik dacht dat ik veel brillen had maar dat is dus niet zo haha. Kun je daar niet een opbergzak voor maken?
Groetjes Roos
veronique zei…
ik gok op een mand op je bol wol in te stoppen terwijl je aan het breien bent, maar of ik juist zit???? enkel guute zal het weten lol
Wilma Kuin zei…
hahaha..... waaar ken ik dit van!! Ik heb zitten patchen en zag zo slecht,... bleek na een half uur dat er een glas uit was!!
:o)
Lida zei…
Wordt het een mooie tas voor je breiwerk? Ik maakte er een jaren geleden en dat terwijl ik bijna nooit brei! Maar ik mag die brillenverzameling van jou wel, ik ben er weer een paar kwijt en heb ook weer een nieuwe, leuk hè? Groetjes
Lida
Mascha zei…
Ik denk... een tas om je breiwerk in te stoppen. Maar dat zal het vast niet zijn dus ik wacht maar rustig af.
Groetjes Mascha
lheurebleue zei…
zwijg stil over leesbrillen! wat een ellende! ik koop er steeds maar nieuwe - als er geen oortjes afbreken, verdwijnen ze gewoon in het niets. ooit had ik geweldig scherpe ogen, nu kan ik zonder bril niet scherps zien van dichtbij :(
Sabine.v zei…
Leuk bloempje! Die brillenhistorie ken ik en nu heb ik dagelijks ook een aangepaste bril aan... maar nu vraag ik mij ook af waar die vroegere brilletjes gebleven zijn... Ben ook curieus naar je nieuwste creatie.
Unknown zei…
Hi Guute, wat een snoepige stofjes zeg, jummie!
De round robin krijg je in zijn geheel van iedereen te zien op 1 december 2011. Iedere 2 maanden sturen we het door naar de volgende op de lijst, zowel in nederland als belgië. Erg leuk om te doen en ook erg verrassend!
Shirley zei…
Mooie stofjes en garens laat je weer zien, mmm, net als menig andere dame denk ik dat je een tasje gaat maken, of niet?
mieke zei…
Ziet er interessant uit, je nieuwe project! En ja, die ogen die minder goed worden met ouder worden, ook ik heb er last van...soms frustrerend als je zo een handwerkfreakje bent...en bij voorkeur heel fijn werk doet! Liefs, Mieke aka creatieveblogger
Corrieneeltje zei…
Guute, wat een raadselachtige logjes, je houdt de spanning er goed in! Een brillenkoker kan het zijn, of een tas om álle brillen in op te bergen. We zullen het ongetwijfeld zien. Mooie foto's!!
Anoniem zei…
een mandje voor je wol en breiwerkje?

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl
Shirley zei…
En, is-ie al klaar, krijgen we nog voor het eind van deze maand de oplossing te zien? 'k Plaag je maar hoor, take your time.
Anoniem zei…
Hoi Guute, schattige kleurtjes... en schattige stofjes.. heeft het misschien iets met baby's te maken? Roze en blauw?
Enneh, een collega heeft eens twee lenzen in 1 oog gestopt... hij zag zo mistig!!! Groetjes
Laura Hettich zei…
Dat anoniempje ben ik dus LOL

Populaire posts