Computerlessen voor dummies!

Een boekje 'Computer voor dummies' zou mij soms goed van pas komen. Het eerste Civil War Block was moeilijk te downloaden. Dus heb ik de grove middelen ingezet: het blok ervan gehaald. Dat was niet zo moeilijk.Je drukt op de delete knop en hopsakee het blok is verdwenen. Het terugtoveren was een kalvarieweg maar dank zij Superman (lees DS)
die gisterenavond na de spinning met DH, nog kwam aanwaaien,is het me uiteindelijk gelukt om via Google het blok beschikbaar te maken. Ik hoop dat daarmee de problemen van de baan zijn want de computer en ik leven voortdurend in conflict met elkaar.( Laten jullie mij even weten of het nu inderdaad goed lukt om het blok uit te printen.) En ik hou van quilten en hoe meer tijd ik achter de computer doorbreng, hoe minder ik kan naaien.
Vandaag zal ik een poging doen om een paar steekjes te plaatsen want sinds de bee vorige week is daar niets van in huis gekomen.

I need the book 'Computer for Dummies' really bad. The first Civil War Block was difficult to download. So I got rid of the block which wasn't that difficult: I just had to push the delete button.  But there was magic needed to put it back online. Luckily for me, there was Superman, my DS, who went for an hour of spinning with his father: he helped me to put back the Block online.  I hope all troubles are away now. The less time I spend in front of the computer, the more time I have to sew. Today I'll try to make some stitches! Just let me know if you can download or print the block now.

Reacties

katrien zei…
Ik had het patroon al maar wilde het toch eens proberen,hier lukt het dus niet ???
Katrien zei…
Op een andere manier geprobeerd en nu lukte het wel,bizar.
inge zei…
hi, bij mij lukt het! nog niets gedaan sinds vorige bee? maar Guute toch! ;o)
Tja, ik ken dat > een haat/liefde verhouding met de computer. En O, wat zijn we dan toch blij met die grote zonen van ons, die wel eens een beetje mopperen op dat onhandige gedoe van hun moeke, maar het ondertussen maar wat leuk vinden om haar weer eens uit de brand te helpen en daar dan weer een dikke knuffel voor te krijgen.
Klaske zei…
De vorige keer lukte het bij mij ook wel, heb het nu ook even geprobeerd, jahoor dit lukt ook! En gaat handiger dan de vorige!(Je moet er wel om denken om de printer schalen op: geen in te stellen anders krijg je niet het juiste formaat mallen, dat had ik dus bij de 1e keer printen, maar gelukkig had ik de mallen opgemeten) Lang leve superman, kun je nu weer lekker aan quilten, want inderdaad die pc vreet tijd! Fijn weekend!
Sylvia zei…
De eerste keer stond het hele getekende blok er bijna niet op ,nu alles ok en inderdaad makkelijker uit te printen.
Bedankt. Gr.Sylvia.
ria vogelzang zei…
Ja, we zijn echt blij met onze zonen, maar ook onze dochters kunnen echte computerwizkids zijn!
lheurebleue zei…
en zo is het toch nog wel goed dat er mannen zijn;)
Filip zei…
Ik zeg altijd, lief zijn tegen dat ding ...
Anoniem zei…
even op bezoek bij de Franse vrienden zag ik dat je nu daar ook al hebt weten te inspireren met je prachtige Antieke
http://frenchfancyflowers.wordpress.com/

groet, Marcella
nuttigenfraai.web-log.nl
Monique zei…
Het pceetje kan inderdaad zowel je vriend als je vijand zijn. Ben wel blij dat ik er gebruik van kan maken, anders had ik vast niet zo veel crea-quilt-blogsters om me heen! ;o)
Erna zei…
Ach, het is zo herkenbaar. Ook ik zou het ding af en toe het liefst van het balkon kieperen. Maar dat doe ik dus niet want dan moet ik er snel achteraan want ik kan hem toch niet missen. Hihihi Groetjes,Erna
Shirley zei…
herkenbaar, soms gebeurt iets zonder dat ik besef hoe ik het voor elkaar heb gekregen, en dan lukt het kunstje geen 2e keer meer. En dan ben ik ook blij met mijn helpdesk tegenover mijn naaikamerdeur.
suz zei…
I was able to print out the block yesterday with no problem at all. Excited to start this.

Populaire posts