Bee en antiek

't Is niet mogelijk: 'k dacht zeeën van tijd te hebben om een logje te schrijven over onze bee in Poperinge maar dat was buiten de waard gerekend. We waren aan zee en 't internet deed het niet. Nu ja, beter laat dan nooit: ik moet jullie al lang niet meer te vertellen dat deze bee andermaal zeer gesmaakt werd zowel letterlijk als figuurlijk. Hier toont Hilde haar versie van de BOM 2009. Prachtig! Hilde is nog maar pas toegetreden tot het wereldje der blogverslaafden, dus breng haar zeker een bezoekje!

En dit is.....een foto van mezelf (die ik in bruikleen kreeg van Inge),hard werkend natuurlijk!


We waren deze keer slechts met 7 en 7 is een geluksgetal, dus was deze bee ook een topper!
Het gaspedaal van mijn quiltautootje heb ik eens ferm ingeduwd en dit is het resultaat: alle vliegende gansjes heb ik gevangen en vastgezet.

En hier zie je dan het voorlopig resultaat!


Dit vraagt om meer natuurlijk dus ga ik nu over naar de ronde met de zigzagboord. En dit alles doe ik nog steeds met de hand. Soms voel ik mij een drugsverslaafde, hunkerend naar mijn machientje. 't Wordt toch stilletjes aan tijd voor een nieuw project maar dan laat ik het motortje al vast warm lopen.

It couldn't be true: I thought I had a lot of time during the weekend about our quilting bee in Poperinge but as we were staying at the beach for the weekend and internet was not cooperating with me I had to postpone it till today.
Again, although we only were seven, we had a wonderful bee. But as you know : lucky seven!
This is Hilde's version of my BOM 2009!  It's wonderful! Be sure to pay her a visit as she entered the world of blogaddicts!
Of course a photo of myself (thanks to Inge) in action?????
I managed to sew all the flying geese and here you can see the result so far.I'm still working by hand but sometimes I feel like a
Now I'll go on with the next border...

Reacties

Guute, mag ik de eerste reactie geven op dit moois !! ik vind hem geweldig, echt geweldig, ik geniet er zelf ook zo van, en na die sterren gaat het als een trein, ben nu ook bezig met de zigzag, en dat is een leuk werkje...ik doe combi, machine en handwerk.

groetjes, Jeannet
Berna zei…
Hallo Guute, je AQ is echt prachtig! Ik trappel om eraan te beginnen maar mag nog niet van mezelf :(
Je schrijft enthousiast over de bee dus dat moet heel gezellig zijn geweest. Op naar het blog van Hilde!
katrien zei…
Daar twijfel ik niet aan dat de bee weer super was.
En je AQ,prachtig.
ria vogelzang zei…
Het was vast een heel leuke bee, zo te horen. Heb ook de blog van Hilde even bezocht; aangezien ze ook net met bloggen is begonnen, net als ik.....
Wat maak je toch een schitterende AQ! Echt: helemaal met de hand? Geweldig! Zou ik ook nog graag eens willen maken, maar ik denk dat ik dat wel samen met m'n kleine Singertje ga doen....
Groetjes.
Ich kann mir gut vorstellen, daß ihr sehr viel Spaß am Quiltwochenende hattet.
Dein AntiqueQuilt wird immer schöner!
Renate
martine zei…
Het wordt wel een prachtstuk.
Je hebt mooi werk verricht om hier een patroon van te maken.
Sylvia zei…
De AQ wordt echt heel mooi en ik kan goed begrijpen, dat de machine toch weer lokt. Ik doe ook meestal hand en machine werkjes door elkaar.
Groetjes Sylvia
Anoniem zei…
Guute, dat zag er weer gezellig uit op de bee. Ik wou dat ik er ook bij had kunnen zijn... wie weet in 't nieuwe jaar!
Je AQ vind ik zo schitterend, je geeft een goed voorbeeld hoor! Je machientje moet nog maar eventjes wachten ;-)

Groetjes uit Amsterdam
Marion
Brechtje zei…
Guute, dit is genieten met een grote G. Echt heel mooi!
Anita deR zei…
Mooi geworden, mijn afgeknotte ruiten gaan ook opschieten en krijg zin in de vliegende ganzen. De andere BOM is ook al zo mooi.
inge zei…
supermooi die Antieke!
lheurebleue zei…
o, wat is die moooooiiii!!!
en het aantal steekjes is niet te tellen!
Miranda zei…
Geweldig mooi zijn ze toch aan het worden Guute. Je mag trots zijn op alle je fanatieke volgertjes. Ik ga dus als een speer kijken of we allemaal mee verder mogen werken. Groetjes uit Virginia
willy zei…
Je AQ is prachtig en ook een groot succes bij de andere dames.
Carmen zei…
Het ziet er geweldig uit, Guute!!!!
Hilde zei…
Eerst de BOM afwerken en dan aan de slag met de geesjes. Bedankt voor de reclame!
Lida zei…
Wat prachtig deze vliegende ganzen rand! De hele quilt getuigt van liefdevolle aandacht en ongelooflijk doorzettingsvermogen! Sterkte met de heimwee naar je machientje, geniet maar eerst weer van dit resultaat! Groetjes
Lida
Anoniem zei…
laat je motortje maar draaien, kunnen wij meegenieten van al dat moois.
Jossie zei…
Petje af dat je dit helemaal met de hand doet. Hij is prachtig! Ooit hoop ik ook eens zo ver te komen.;-)
Guusje, zei…
Wat wordt je AQ toch ontzettend mooi de kleuren het idee is gewoon geweldig.
Corrieneeltje zei…
Prachtige quilts! Guute, als ik een uitje had en internet deed het niet zou ik vreselijk blij zijn ;- )) Zo lekker even niet bloggen!
Francien zei…
Zooooo...prachtig zeg Guute...wat een schitterende quilt gaat het worden...alles met de hand...petje af hoor...en zo te zien hebben jullie het weer lekker gezellig gehad op de bee...en die gansjes.....perfect!!
groetjes Francien.
Annelies zei…
Wat wordt het AQ prachtig. Echt een genot om naar te kijken.
Ingrid zei…
Hij wordt echt prachtig !!! Ben nog met de laatste sterren bezig en dan door naar de afgeknotte diamanten (misschien die wel met de machine). Intussen natuurlijk mn DJ en je andere BOM. Daaraan heb ik een rand gemaakt, weet nog niet of ik die guirlande er op zet. Even kijken hoe dat wordt. Je ziet het wel tzt......LOL
Anoniem zei…
prachtig Guute, en geweldig dat er zovelen met jou mee "antieken".


marcella
nuttigenfraai.web-log.nl
Erna zei…
Zo te zien was het weer een super gezellige Bee. En je AQ wordt prachtig
Anoniem zei…
Wat een mooie quilt wordt het, WAUW.Klinkt ook wel gezellig jullie Bee. Mooi is ook de quilt van Hilde. Heb je haar ook gewaarschuwt voor alle bijwerkingen van het quilten :o))
Anoniem zei…
Amiable fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.

Populaire posts