Klein maar fijn!


De eerste bee van het nieuwe jaar hebben we met vijf ingezet: Inge, Katrien, Josée, Hilde en ikzelf. En we zijn allemaal tot dezelfde conclusie gekomen. Er wordt meer gewerkt in een kleine groep. Waarom? We hoeven niet de hele tafel af te lopen om te kletsen en elkaars werk te bewonderen. 't Was een onderonsje aan een ronde tafel, heel gezellig: klein maar fijn!
Hilde had haar hexjes,Josée maakt de civil war blokjes in aussie stofjes, Inge denkt nog aan sneeuwmannetjes, Katrien aan klosjes en ikzelf wil het jaar goed beginnen met een engel af te werken. Hoe dan ook, 1 foutje heb ik gemaakt. Ik ben vergeten de vogel in 't kooitje te stoppen. Nu zal ik die tussen de tralies van 't kooitje moeten manoevreren.
Misschien moet ik hem eerst maar op dieet plaatsen. Ah, 't zal wel lukken tussen de spijltjes! In ieder geval kunnen we terugblikken op weerom een geslaagde, oergezellige, gastronomische hoppequiltersbee!
The first bee of the new year has begun with only five persons: Inge, Katrien, Josée, Hilde and myself. And we all came to the same conclusion. We work more in a small group. Why? There's no need to walk round the table for chatting and admiring each others work. It was a pleasant meeting at a round table: small but oh so cosy.
Hilde worked on hexagons, Josée made a block for the civil war quilt in aussie fabrics, Inge is thinking of snowmen, Katrien was busy with spools and I started the year quite well by finishing an angel. However, I made a small mistake: I forgot to put the bird in the cage. Now I have to force the cage to put the bird inside. Maybe I 'll put him on a diet! It was a golden day with a happy reunion and gastronomic quiltersbee in Poperinge!

Reacties

Anoniem zei…
oh wat een leukerd is dit zeg. En dat vogeltje krijg je vast wel voor elkaar. Dat weet ik wel zeker. Ben erg benieuwd. Je je blok van de maand hier onder vind ik super! Ziet er erg leuk uit....
groetjes Gonnie
Anoniem zei…
ik zit na te genieten!
Jossie zei…
Wat een schatje van een engel. Jammer dat ze het vogeltje heeft laten wegvliegen. Kun je het niet op de kooi borduren?
Anoniem zei…
Zet dat vogeltje boven op z'n kotje!
Het is geapplikeerd, dan moet je toch je spijltjes weer uithalen?
't Was wel weggevlogen maar het is zo goed bij jouw engeltje dat het uit zichzelf terug kwam ;-)
Fiber Babble zei…
LOL! You forgot the bird! That is just too funny. Maybe you could put the bird on her shoulder, instead?
Anoniem zei…
twas weerom een leuke dag hé
Anoniem zei…
Erg grappig, de vogel vergeten, zet gewoon het deurtje open dan komt hij misschien vanzelf weer terug.
Annelies zei…
Ik vind het idee van het vogeltje op het kooitje nog niet zo gek.
Leuk dat je een gezellige bee gehad hebt.
Anoniem zei…
Wat een leuk tafereeltje. Heb je het vogeltje al?
Haha, het vogeltje is gevlogen! Ik zou hem ook op het kooitje zetten, dan blijft het een vrij vogeltje!
Anoniem zei…
vogeltje is gaan vliegen ooooo dat is jammer hier nog niet gezien
josé zei…
Wat is dit blok mooi geworden,met of zonder vogeltje ik vind het een goed idee boven op het kooitje. Is weer wat anders heel apart je eigen draai er aan geven. Ik moet nog steeds beginnen aan deze quilt. Alles voor in huis, hij komt er beslist een keer, ik ben er nog steeds verliefd op. Hij blijft bij mij een topper.

Heel mooi gedaan hoor !!!! Succes verder hier mee.
Sandra zei…
Gezellig hè zo'n bee met elkaar, altijd iets om naar uit te kijken. Succes met 't vogeltje vangen :0)
Corrieneeltje zei…
Guute wat een leuke engel, kun je het vogeltje niet vrijlaten en bovenop de kooi maken en dan nog een open deurtje borduren ?
Unknown zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei…
I like your "An Angel Story" desin. It has inspired me to attempt to create my own personal angels in qulit form.
Carole Gott Chaney

Populaire posts