Een blik in het verleden en in de toekomst

Ik heb een grote lappenmand met heel veel lapjes. En vorige week maandag ben ik zelf in de lappenmand terecht gekomen. Een hele week hing ik met haken en ogen aan elkaar. Zelfs de mooie lapjes in mijn mand konden mij niet bekoren. Een week en twee dozen pillen later ben ik weer paraat: en ik zie de lente al komen. De kriebeltjes voel je al achter het glas in het zonnetje. Ik ben begonnen aan deze stitchery voor mijn wisselhuisje.Deze heb ik ook getekend in EQ6. Hoor je 't vogeltje al fluiten?

Last week I was ill. For a whole week I didn't touch a needle or a fabric. But now after taking medication,I feel a lot better. Even so good that I begin thinking about spring. I am making this little stitchery.I drew it in EQ6. Do you hear the bird singing?

Vergeet niet op 15 januari terug te komen om het eerste BOMblok te downloaden!
Don't forget to come back January 15th to download the first BOMblock!

Reacties

Anoniem zei…
Leuk stitchery patroontje.
en goed te lezen dat je aan de beterhand bent.
Gerlily zei…
Wat een lief patroontje en al weer een BOM die ik in de gaten moet gaan houden.
Rina zei…
Wat een leuk ontwerp. Hier word je inderdaad vrolijk van. Laat die zon en lente nu maar komen!
Unknown zei…
Yes I can hear the song, now the days are getting longer, only a few seconds a day but that is a step towards the spring and summer.
Annelies zei…
Fijn dat je weer beter bent ! Je stitchery ziet er leuk uit. Echt een verlangen naar het voorjaar.
Anoniem zei…
mooie stitchery! ik ben benieuwd naar je bom donderdag!
Jossie zei…
Wat een liefie Guute, echt lente. Gelukkig dat je je weer beter voelt. Ik heb je gemist.
andsewon zei…
Woe is we...they are calling for snow/ice later this week.
I can see Spring though we have some bulbs crackin the ground... yes lil bird I hear you singing!!
Glad you feel better!!
Thanks for posting on my blog the date of the BOM...I can't wait to start as that one you show is so beautiful!!!
Hugs,
Lola
Anoniem zei…
ja ik wacht met ongeduld op de bom ja heb anders niets te doen he
Hé Guuteke, ook ziek geweest? En dat met een dr in huis? ;-)
Gelukkig al weer beter!
Schattige stitchery heb je daar weer hé!
Anoniem zei…
Goed dat je al weer beter bent!
Ik kijk ook al uit naar de lente.
Mooie stitchery
Anoniem zei…
Gelukkig voel je je al weer wat beter. De stitchery ziet er leuk uit. Ik kijk uit naar de BOM.
Deze is ook mooi!

Ik kijk al uit naar de BOM, Guute. Ik ben heel benieuwd
Fijn dat je weer beter bent en wat een schattige stitcherie.

Groetjes
Ines
Ria A.-S. zei…
Fijn dat je weer beter bent. Vrolijk vogeltje!
Anoniem zei…
Ook al een griep te pakken gehad, gelukkig nu weer wat beter..
ben heel benieuwd naar je patroon hoor !!!
Ingrid
Jossie zei…
Oef, ik dacht gauw even de BOM bekijken voordat ik weg moet. Maar het is pas de 14de!!!
Sandra zei…
Wat ben je er vroeg bij met de lente, wij hebben hier net de schaatskoorts achter de rug :0) Je stitchery is lief!
Anoniem zei…
Fijn dat je weer beter bent! Je gebruikt mooie lentekleurtjes. Binnenkort ga ik ook voor het eerst mij aan stitchery wagen, spannend!
Anoniem zei…
ja ik kan ze horen het is hier heel stil. Wat issie mooi zeg......
Corrieneeltje zei…
Volgens mioj hoor ik vooral jóu weer fluiten Guute, wat fijn dat je weer beter bent!
Anoniem zei…
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

Populaire posts