Mystery BOM 2009

In the right column you can rightclick the image,copy it and put it on your blog.

Stilletjesaan begint het door te sijpelen dat 2008 zijn einde nadert. En aan ieder einde is een nieuw begin. Om het jaar 2009 in zijn volle glorie in te zetten, heb ik al de uurtjes die ik niet aan mijn naaimachientje kon doorbrengen, besteed aan mijn laptopke, mijn trouwe niet meer te missen vriend. Nu verorber ik alle bits en ontwerp ik met veel plezier mijn quilts. Hoe ik eraan begin?
Eerst en vooral de layout. Als die eenmaal vastligt, kan ik de inhoud bepalen. Wat moet het worden: stitchery, pieced of applique. En dan begint het tekenen en combineren van blokken, aanpassen... bij elkaar passen. En herwerken... nog niet tevreden... weer op punt stellen. Tot de dag dat ik er tevreden kan naar kijken. En nu is 't zover.Mijn eerste mystery BOM.De foto is een voorproefje van wat je kan verwachten. Er is voor elk wat wils: pieced, applicatie en stitchery.
Iedere 15de van de maand kan je een blok downloaden. Happy stitching!

En naast het ontwerpen heb ik niets gedaan. Althans niets dat met quilten te maken heeft. Nu heb ik geen excuses meer om niet te naaien. Ahum, ik moet wel nog een heleboel stof opruimen. Maar dat weegt niet op tegenover onze mooie badkamer. I'm singing under the shower......
Enne op 15 januari kan je het eerste blok downloaden.

Reacties

Judith zei…
iet er erg goed uit Gudrun, ga ze zeker downloaden en hoop hem ook te maken.
Oooooh ... dat ziet er al verleidelijk uit zeg! 'k Zeg nu al : dank je wel!
May Britt zei…
A wonderful block. I will come back and see more of this BOM.

Merry Christmas to you.
Anoniem zei…
ben al benieuwd naar die mysterie, het voorproefje is in ieder geval in orde! en een foto van de nieuwe badkamer?
Anoniem zei…
Ben ook benieuwd naar de blokken,en nu alvast bedankt voor het vele werk dat je erin steekt.
Wat een gezellige kerstsfeer heb je op je blog, mooie achtergrond. En de BOM ziet er veelbelovend uit!
Anoniem zei…
Ooooooooooh wat mooi Guute!
Ik ben heel benieuwd en ga zeker meedoen met jouw mystery BOM!

Ria x
Mooi Guute, ik ga hem ook zeker downloaden.

Groetjes
Ines
Anoniem zei…
Oh wat goed!!!! Wat ben je toch een crea bea!!!

Ik ga ze zeker opslaan.....
Jossie zei…
Wauhauw wat ziet dat er mooi uit! Ik vrees dat ik ook hiervoor weer door de knieën ga. Wil je er ook nog een blikje tijd bij creëren als je toch bezig bent............

Fijne Kerstdagen!
Anoniem zei…
Je maakt me nieuwsgierig! Ik kom zeker kijken.
Anoniem zei…
ja leuk zal zeker mee doen de 15 zal ik op mijn kalender een kruisje zetten. bedankt en de foto van je badkamer
Anoniem zei…
Daar ga ik eens goed over nadenken, want het ziet er veelbelovend uit. Misschien doe ik wel mee aan je BOM. In ieder geval kom ik maandelijks een kijkje nemen om het project te volgen. Spannend en dank je wel voor al het werk wat je voor ons in de BOM hebt gestoken

Marcella
nuttigenfraai.web-log.nl
Anoniem zei…
Je timing kon niet beter, had mijzelf juist beloofd een BOM te mogen meedoen.
En je eerste voorproefje heeft mij al overtuigd.

Moeten we echt tot de 15e wachten?? ;-)
Ziet er prachtig uit Guute. Ik blijf het in de gaten houden, zoals Yvonne zegt het ziet er verleidelijk uit!

Prettige feestdagen gewenst en een gelukkig 2009!
Anoniem zei…
Dit ziet er heel vrolijk uit.
Fijne kerstdagen.
Anoniem zei…
Niet gequilt,...
Geeft niets!
Met zo'n geweldige BOM in het vooruitzicht, ik vind 'm geweldig!!!!
:o)))))))))))))))))))))
Anoniem zei…
Dat ziet er veelbelovend uit!!
Misschien...
Hele fijne feestdagen.
Anoniem zei…
Het ziet er prachtig uit, de kleuren zijn mooi warm! Ik ga het allemaal volgen, maar heb best veel projecten liggen, nou ja zeg maar gewoon ufo's!
Guute: ik wensje alvast heel fijne kerstdagen toe!
Anoniem zei…
Fijne kerstdagen.
O Guute, wat leuk een mysterie.
Anoniem zei…
ziet er veel belovend uit....leuk dat je dit gaat doen!!!!!
fijne kerst
Anoniem zei…
Ziet er prachtig uit!!!! fijne feestdagen gewenst! groetjes jacqueline
Anoniem zei…
Het ziet er geweldig uit, ga hem zeker maken.
Fijne kerstdagen

PetraM
Blackbird zei…
Bij deze wens ik je hele fijne kerstdagen en alvast een gezellig, gezond en gelukkig en creatief 2009. Je bom zal daar zeker aan bijdragen!
Anoniem zei…
Fijne kerstdagen voor jullie.
Claudia zei…
Hallo,
schön, dass ich deinen Blog gefunden habe - ich bin gespannt, wie der BOM weitergeht!
Happy new year
Claudia
Anoniem zei…
De beste wensen voor 2009. Dat het een goed en crea jaar mag worden.
Jij bent al goed begonnen met je mooie blok.
ann hubbard zei…
Your first block is lovely, Guute. It's always amazing that someone can come up with something so completely different and yet it is still a wreath block with a flower and leaves. Your color choices are lovely, also. Ann
Happy New Year
Anoniem zei…
Een fijn en creatief nieuwjaar toegewenst.
Anoniem zei…
Ohhhh, dat ziet er prima uit... ik ga je blog in de gaten houden en de boel downloaden.. en ook zeker je bom op mijn weblog noemen !! Ik zie uit naar het eerste blok !!
Ingrid
lluisarc zei…
I like very much your BOOM.
Marie-José H zei…
Ziet er heel mooi uit. Ik weet niet of het misschien te moeilijk is maar proberen kan altijd.
Wow, dit lijkt me echt een mooie BOM! Heel mooie kleuren! Ik weet niet of ik hem dit jaar kan maken, maar wie weet.
jolie zei…
Wat leuk.
Heb het logo inmiddels op mijn website staan en wacht met spanning LOL 15 januari af.
Cristina zei…
Ciao, sarei felicissima di partecipare al tuo BOM, l'appliquè è la mia tecnica preferita.....
Ti auguro uno splendido 2009...
un abbraccio
cri
andsewon zei…
What a lovely block!!!
Would love to do this BOM as well.
How do I get the pattern.
Will add the block button to my blog.
Lola in VA
parteciperò sicuramente al tuo Bom.e troppo bello.Grazie
parteciperò sicuramente aluo Bom,è troppo bello.Ciao e GRAZIE
Grazie,da poco iscritta nei blog,parteciperò volentieri al tuo bellissimo bom.BUON ANNO
Grazie ,parteciperò volentieri al tuo bellissimo bom.BUON ANNO
Anoniem zei…
Thank you very much, in any language. Muchas gracias!
Rosa zei…
Unos bolcks muy bonitos auqnue no me he comprendido nada de lo que has escrito, te dire que volveré para ver còmo van los BOM
sjoko zei…
Soooo nice - what a beatyfull BOM. And an inspiring blogg. Thank you from Norway

Populaire posts