Rarara????

Eindelijk ben ik zo ver dat mijn barbie trolley weer leeg is en alles weer op zijn plaats staat. En vandaag zou ik jullie een blokje laten zien van de N.I. maar.... ik heb er geen gemaakt. Ik ben mij tijdens onze vakantie te buiten gegaan aan andere zaken en dacht maandag en dinsdag tijd te hebben om dit blokje nog te maken. Nietes dus! Mijn baas is nogal veeleisend: heb je die bestelling al gedaan, kan je dit even kopiëren, die papieren moeten nog opgestuurd worden. Rarara, wie is mijn baas? 't Is wel een lieve, hoor!Ik krijg ieder jaar een bos bloemen op secretaressendag met een hele dikke kus erbij.
Toch heb ik iets gedaan: je krijgt er ook al een foto van te zien.Het is het prille begin van iets wat heel mooi zal worden. En dit is de achterkant.'t Is ook niet zoveel werk maar nu toch eventjes teveel om goed te zijn. Rarara, wat zal dat worden?
Nee, ik verklap nog niets maar leuk wordt het wel.

Reacties

Anoniem zei…
Geen blokje?wacht je nu tot volgende maand ?Je was er toch al mee bezig ?
De hexagonnen ? voor een naaldenmapje zoals ik er al eentje heb gemaakt ?
Awel, ik dacht ook aan een naaldenmapje!
Annelies zei…
Hé, bekend blok. Het ligt naast me bij de computer. Ik zet het straks even op de web-log.
Ik ben benieuwd tot wat die extra haxagon uitgroeit.
Annelies zei…
Volgens mij ben ik nog niet wakker. Hoe kan ik nu extra haxagon neerschrijven ? Sorry hoor !
Anoniem zei…
foei Guute! geen blokje gemaakt? ;-)
Anoniem zei…
Als we ons maar amuseren hé Guute!
Geen zin in blokjes maken, dan maak je er ook geen. 't moet plezant blijven, denk ik dan.
Anja.M zei…
Je maakt het wel spannend, maar ik zal maar niet gaan raden, we zien het wel.
Anoniem zei…
Guute, zit me suf te denken maar weet het niet, misschien een kartonnagedoosje voor naaispulletjes???
Ben heel benieuwd.
En blokjes maken is geen aangenomen werk hoor, geeft toch niets dat het niet af is. Vakantie is lekker vakantie.
Carmen zei…
Ik denk dat ik het weet maar ik ben er niet 100% zeker van. Heeft het iest met Sylvie Castellano te maken?
Anoniem zei…
nou ben benieuwd wat dar uit gaat komen....leuk een hexagon...ik zit er op het moment bijna tot mijn oren toe in.:0))) maar erg leuk
fijne dag
Anoniem zei…
mmmmmm twee grote hexagonnen mmmm... een boekje, of het begin van een doosje, of een tas, of een theemuts, of een mandje of toch gewoon een quilt??????

Ingrid
Ik dacht ook dat het misschien een doosje moet worden? Het is in ieder geval een mooi stofje.

Populaire posts