Mijn vriend en ik

Vrijdagvoormiddag is marktdag in Koksijde. Voor mij een spannende dag: zal hij er zijn of niet??? Dus manlief achtergelaten in het appartement en mijn vriend op de markt gaan zoeken. En ja, hoor, hij stond er al te zwaaien en te roepen. Heerlijk om bij hem rond te snuisteren. Hij heeft de mooiste quiltstoffen mee voor heel weinig geld. Deze keer had hij moda, lecien, daiwabo,hoffman enz... Volgende keer zal hij nog meer stoffen mee hebben. En dan het goede nieuws: hij zal nog uitsluitend quiltstoffen verkopen en tussenvulling en accessoires. En nee, hij heeft geen winkel maar doet alle beurzen en stoffenspektakels. Hij gaat rond in Nederland, Duitsland, Oostenrijk en België. En dit heb ik gekocht
en nu ben ik al begonnen met snijden Deze wil ik af hebben op het einde van de week.
En vandaag was het mooi weer. Tot 's namiddags maar dat wisten we toen (gelukkig) nog niet. Manlief is bijna helemaal gerecupereerd en we planden een tochtje. Ik op alles voorzien: regen, zon, wind ... Manlief op niets voorzien....allemaal niet nodig. Hij trotseert de stormen, de kou, de regen. Wat een ventje heb ik toch! En zo kwam ik thuis.
Een foto van manlief wil ik jullie besparen: hij zag er niet uit met zijn shortje en t-shirt.

Reacties

Anoniem zei…
Bofferd dat je vriend er was!! Wat een prachtige stoffen heb je gekocht bij hem.
Fijn dat je man weer opgeknapt is!
Leuke foto!!
Anoniem zei…
Wat een mooie stofjes heb je gescoord.Zal ook nog eens moeten gaan rondneuzen binnen 2 weken.
Benieuwd wat je ermee gaat maken.
Leuke foto van jou.
Anoniem zei…
Die man wil ik ook wel als vriend ;o)

Het is geen fijn weer he. De warmte en de zon zijn heerlijk, maar 3 tellen later valt de regen weer met bakken uit de hemel :o( WE moeten maar genieten van de zonnige momenten dan ;o)
Anoniem zei…
Zal dan toch eens op de stoffenspectakels moeten letten !! wat een mannetje, prachtige stoffen zeg.. en als de prijzen ook prachtig zijn whow !!!
Een foto van jou manlief was toch ook wel leuk geweest.. hihi...
Ingrid
Anoniem zei…
hahaha...mooie foto!!

De stoffen zijn schitterend.... Iedereen wil wel zo'n vriend
:o)
Anoniem zei…
Heel mooie stofjes! 'k moet dringend ook eens het stoffenspektakel in 't oog houden.
Er zijn er in Kortrijk ook hé.
Fijn dat je DH al terug opgeknapt is. En over 't weer hier aan de kust zullen we maar zwijgen zeker?
Wij hopen op prima weer voor de 2 laatste weken van augustus want dan leggen wij (lees :Wouter en schoonbroer) een nieuw dak.
Nog een fijne zondag!
Wooow, mooie stoffen gescoord.
19 oktober staat al in m'n agenda genoteerd. Leen ik ff jouw vriendje ;-)
http://www.stoffenspektakel.nl/
Anoniem zei…
Wat heerlijk zo'n lapjesmannetje.
Ben heel nieuwsgierig wat het gaat worden.
Jij bent trouwens ook aan een aardig aantal projecten tegelijk bezig.
Fijne vakantie nog en laten we hopen op droge dagen.
Anoniem zei…
Staat hij ook in nederland op de markt??? Mooie stoffen zeg.Wat een leuke foto!! Jammer dat we je man niet kunnen zien!!! :o))
Annelies zei…
Mooie stoffen zeg en wat een geweldige foto van jou !!
Anoniem zei…
Dat vriendje van jou woont heel dicht in mijn buurt en is bijgevolg ook mijn vriendje.
Bibi

Populaire posts