De vlag wappert!

't Is gelukt: de top is af.
Hij valt wel kleiner uit dan ik gedacht had. Nu moet er nog een rand omheen en een achterkant heb ik ook nog niet. Daarvoor moet ik nog stof kopen. En nu hij kleiner uitvalt, heb ik er ook al een perfect plaatsje voor. Hij zal in onze inkom thuis hangen. Ik heb nog wat restjes over, misschien genoeg voor de rand. Wordt vervolgd!
En wij vervelen ons nog steeds niet, ondanks het mindere weer. Gisteren Brugge met een bezoekje vereerd. Iedereen die Brugge nog nooit bezocht heeft,moet dit zeker ooit eens doen. Voor mij is dit de gezelligste stad van België. Niet voor niets noemen ze Brugge het Venetië van het Noorden. En wat vind je er ook???? Quiltwinkels natuurlijk. En hier ben ik toch even binnen gaan loeren: op de bovenverdieping was alles tentoongesteld voor het nieuwe cursusprogramma. En heb ik mij laten gaan: nee, hoor! Ik heb mij perfect weten te beheersen: behalve dan dit ene slippertje: het boek : Home Sweet Home van Barb Adams en Alma Allen.
Hopelijk wordt dit slippertje mij vergeven.

Reacties

Anoniem zei…
Foto kan zo in een tijdschrift. Hij prachtig geworden en zo vrolijk.
Anoniem zei…
Wat is je top mooi geworden zeg!

En Brugge is een super stad. Ik ben er vorig jaar geweest en het is er zo gezellig!
De quiltwinkel? Nee, die heb ik toen niet gevonden, maar dat is een reden om nog eens terug te gaan ;o)
Annelies zei…
Brugge is een heerlijke plaats om te bezoeken.
Je top is erg mooi geowrden !!
Anoniem zei…
Je top is erg mooi, mooie kleuren en een mooie vorm.
Anoniem zei…
Jippie de top is af!
:o)

Die vakantie van jou lijkt me heerlijk!
En dat boek,... snap echt niet dat je 't wilde kopen,....
LOL
Anoniem zei…
Dat wordt vast een prachtige quilt. Ben benieuwd hoe hij er verder uit gaat zien met de randen erbij.
Je hebt me op een idee gebracht....
wij zijn straks 30 jaar getrouwd en mijn idee was een stedentripje. Overal aan gedacht: Kopenhagen, Rome, Barcelona maar ....ik denk: het wordt BRUGGE. Niet vertellen aan mijn DH ( moet een verrassing zijn)!
Anoniem zei…
Het is je vergeven!!!

Wat een heerlijke plaats om te vertoeven..
Je top is erg mooi geworden!!
Ben ik dom als ik niet weet wat een inkomthuis is??!!
;o)
Anoniem zei…
Wat een supermooie top!!
Zie ik het goed heb je de blokken diagonaal verwerkt? Op de punt, of hoe noem je dat??
Brugge is zeker een mooie stad.
Wat een prachtige link van de winkel. MOOI!!!! En tuurlijk mag je jezelf het mooie boek cadeau doen! psst, is inkom de gang??
Anoniem zei…
Je top is prachtig!
De lander is een leuke winkel hé.
Wij gaan ook heel graag een middagje winkelen, wandelen, slenteren...in Brugge! De reiefeesten die nu beginnen zijn ook de moeite waard. En 'k denk dat er dit weekend ook kantdagen zijn. Fijn weekend!
Anoniem zei…
De Lander is vlak aan de reien in de Mariastraat, Ellen. Echt een bezoekje waard.
Ineke,'k zal zeker niets verklappen hoor.
Onze inkom is de hal als je binnenkomt, Wilma.
Ingrid, de blokken zijn inderdaad diagonaal of op de punt verwerkt.
Lut, vroeger kwam ik altijd naar de kantdagen toen ik nog kantkloste.
Anoniem zei…
Je quilt is enig, Brugge, lijkt me erg mooi, staat ook nog op mijn lijstje. Ben vorig jaar in Gent geweest en heb daar ook zo genoten.
wat een mooie top !! en Brugge staat ook nog op mijn lijstje ......
Anoniem zei…
wat een schitterende top!

Populaire posts