Hoe leuk bloggen kan zijn

Gisteren kreeg ik een berichtje van Anja: zij gaf me een award. Anja,bedankt daarvoor. Ik voel mij vereerd en ook een beetje trots ( dat mag wel, he?)

Ik blog nu ongeveer een half jaar: wat heel twijfelachtig begon, ontpopte zich tot een passie, noem het een nieuwe hobby. Het leuke aan bloggen is niet alleen je quiltpassie met anderen te delen. Nee, ik vind het meest waardevolle dat je nieuwe mensen leert kennen, zelfs van de andere kant van de wereld. Het is zo leuk een berichtje te krijgen van mensen die je niet kent, maar waarmee je op den duur meer contact hebt dan alleen maar bloggen.
Op mijn blog prijkt mijn foto in alle glorie: niet omdat ik de knapste ben maar om mijn blog een aangezicht te geven. (Hilde L., bedankt dat je er mij attent op maakte)
Je babbelt met iemand die je kent. Persoonlijk vind ik het leuker om mensen aan te spreken die ik zie. Dus, zelfs al ben je niet fotogeniek, plaats toch eens een minifotootje van jezelf.
Genoeg filosofie. Anja vroeg mij om dit award verder door te geven aan vijf andere personen: eerst en vooral geef ik er één aan Dita. Dita maakt de meest fantastische crazy quilts. Zij is nu volop aan het vechten tegen kanker. Dus allen daarheen om haar een berichtje te sturen.
De tweede award geef ik aan Sue Daley, die ik via het blog van Lynette Anderson heb leren kennen. Zij maakt fantastische patronen en is heel creatief. Ik hoop haar volgend jaar in levende lijve te zien.
De derde award gaat naar Supergoof, Ingrid. Toen ik nog niet blogde, kwam ik per toeval op haar blog terecht: en ik heb er mijn ogen uitgekeken. Dus Ingrid, een award voor jou.
De vierde award is voor Corrie: Corrie is een manusje van alles. Bezoek haar blog maar eens en lees haar leuke verhalen. Wat mij vooral opviel, is de cartonnage met borduurwerk. Corrie, ik raak er nog altijd niet op uitgekeken en ben nog altijd bereid een cursus bij jou te volgen.
En dan heb ik er nog eentje over: die gaat naar Carmen. Zo'n mooi blog en zo'n mooie quilts. Zeker het bezoeken waard. Je moet wel een mondje Spaans kunnen. Zelfs als je dit niet kan, zoals ik, is 't zeker de moeite.
Dus willen jullie alle vijf het awards logo op je blog plaatsen, 5 mensen die toebedelen en die mensen verwittigen dat ze een award van jou krijgen. 't Is altijd leuk om te weten waarom iemand een award krijgt.

Reacties

Carmen zei…
Hartstikke bedankt voor je award en je mooie woorden. Ik zal proberen om de posts op mijn blog in het Nederlands te vertalen dan kunnen jullie mij beter volgen. Groetjes.
Corrieneeltje zei…
Guute , daar kom ik net bij Janet vandaan en vind de award en nu kom ik bij jou en krijg die nogmaals van jou, dubbeldikke eer en dubbeldikke dank voor jouw mooie woorden erbij. Gefeliciteerd ook met de award die jijzelf hebt gekregen, wat is dat leuk! Het is zo fijn als mensen waarderen wat je doet en schrijft en dan voelt het als een heel mooie beloning voor het werk dat je eraan hebt. Heel hartelijk dank Guute en geniet van de mooie beloning!
Anoniem zei…
Proficiat met je award.
Julz zei…
Congratulations on your blog award :) Yes the Butterfly Garden BOM is from Leanne Beasley - so much fun - first time I have done needle turn applique, and is a challenge to be to work slow and do tiny stitches... Have a fantastic week. Hugs Jx
Proficiat Guute! Je kreeg die award héél terecht!
Anoniem zei…
Ik ben enkel een bloglezer en geef slechts heel uitzonderlijk een reactie. Dus bij deze... Guute, een grote proficiat met je award, dik verdiend !
Anoniem zei…
Jij ook Proficiat met je award. En je hebt mooie logjes uitgekozen om ze door te geven.
Groetjes.
Anoniem zei…
*P*R*O*F*I*C*I*A*T* Guute!
Een terechte Award, ik kom graag bij je langs, en geniet van al je verhalen.
Ze zijn heel gezellig en zitten vol met humor!
:o)))))))))))))))))

En,...dankjewel dat je me hebt uitgekozen.
Anoniem zei…
Guute, van harte gefeliciteerd met je award! Ik geniet ook telkens weer van je logjes.
Anoniem zei…
van harte gefeliciteerd, ben ook gaan kijken bij diegenen die een award kregen, leuk om hun reactie te lezen!
Anoniem zei…
Ha, jij ook al genomineerd? gefeliciteerd! Volgens mij moet ik ook weer eens een dagje Gent gaan doen, tijd geleden en volgens mij is er een hoop te doen!

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Populaire posts