Even zitten stoeien!

Sinds jaren verdiep ik mij in de eindeloze mogelijkheden die EQ 6 biedt. Voor de leken: EQ software is ontworpen om quilts te ontwerpen. Je kan ook zelf tekenen. Dus dacht ik: waarom geen stitchery?























Het grote voordeel is: je hoeft niet eens te kunnen tekenen. Een kleuter zou het kunnen.
Dus voor de mensen die EQ liggen hebben en er niets mee doen: proberen maar!
Voor degenen die geen EQ bezitten, geen nood! Deze tekeningen kun je gratis en voor niks gebruiken. Dus printen maar!
Zo had ik in no time een paar eenvoudige ontwerpjes klaar. Dit vraagt naar meer! Oefening baart kunst dus iedere dag een klein ontwerpje maken moet kunnen. De bedoeling is mijn eigen stitchery voor mijn picnicmand (die ondertussen al omgetoverd is tot quilting mand) te maken.
Morgen probeer ik een ontwerpje op maat te maken! Wordt vervolgd!

Reacties

Anoniem zei…
Oooh knap, ik heb ze al opgeslagen onder de naam : stitchery Guute!
Dank je wel!
Anoniem zei…
prachtig Guute, je hebt talent!
Anneke zei…
hoihoi

met EQ5 zal het dan waarschijnlijk ook wel lukken, of niet? Want ik vind het echt een superidee! Ik zie veeeel te veel leuke dingen!!!

groetjes
Anneke
Anoniem zei…
Wat een leuk idee.
Anoniem zei…
Geweldig.
Zou je wat meer uitleg willen geven hoe je dit doet in EQ6, ik heb het programma ook en ben gek op stitchery. ik vind je blog trouwens geweldig, kom regelmatig even kijken bij je

Groetjes

Jacqueline
Anoniem zei…
Bedankt, Guute! 'k Wil toch ook eens stitchery proberen. Fijn weekend!
Anoniem zei…
ziet er erg leuk uit!!!ik dacht dat EQ5 alleen patroonblokken bevatte????
Slim idee dit...ga ze zeker opslaan ..dank je wel..
Judith zei…
Ze zien er allemaal fantastisch uit.
Anoniem zei…
Super!!! Je hebt talent!!!
:o)
Wat een leuke ontdekking! Ziet er veelbelovend uit.
Beertje Zonn zei…
Wat lief van je, dank je wel voor de patroontjes.
Groetjes,

Sonnja & Beertje Zonn
oooooooh wat enige stitcheryblokjes !!!!!!!

Populaire posts