Weekendje zee, strand en quilten

Lekker uitwaaien op het strand! Grote wandelingen met Wabbe en Cosmo.ZAAALIG!!!
In België hebben we een prachtige zee en strand, op amper een uurtje rijden. Dan gaan we naar ons appartement in Koksijde, niet ver van Katrien. En wat leuk voor Wabbe en Cosmo, lekker ravotten met andere honden. De jongste zoon bleef thuis, wegens saai. Manlief had cursus in Blankenberghe, de andere kant van de Belgische kust. Liselot, mijn 'Spaanse' dochter was wel mee. Zo leuk als je dochter ook nog eens een goede vriendin is!

En op het appartement: Gequilt natuurlijk! Niet zo heel veel maar toch weer een blokje van de rosewood cottage quilt gemaakt en dan had ik nog drie boeken bij van Lynette Anderson die ik vorige zomer in Nieuwpoort heb gekocht. Ik weet de naam van het winkeltje niet meer maar 't is wel een hele vriendelijke dame die er bestelt. Zo vriendelijk dat ik vond dat ik wel drie boeken moest kopen. En dat deed ik zeker met heel veel plezier.
All my bears, sunflower stitching en bearly stitched. Echte aanraders voor mensen die van stitchery houden. Ik denk dat ik me ook ga wagen aan de nieuwe BOM van Lynette Anderson: Noah's Ark, gratis te downloaden op haar blog.
Posted by Picasa

Reacties

Anoniem zei…
de honden hebben blijkbaar ook genoten op het strand!
leuk zeg zo'n weekendje uitwaaien!
Anoniem zei…
Mooi huisje.
Oh en je was in de buurt,jammer maar ik was er toch niet LOL.
Judith zei…
Mooi huisje heb je gemaakt,

Populaire posts